Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Το ποιο επικίνδυνο από όλα τα ηθικά διλήμματα είναι όταν, είμαστε υποχρεωμένοι να κρύβουμε την αλήθεια για να βοηθήσουμε την αλήθεια να νικήσει"

Γκιόλβα, μου λέει, τι έγινε με το αντιαεροπορικό;


Στις 12 τα μεσάνυχτα τους παρέδωσα τα σχέδια του "Άρτεμις" ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.... και τους είπα, αν διαρρεύσει οτιδήποτε, αυτός που θα κάνει τη ζημιά πρέπει να εκτελεστεί επί τόπου. 

Ταυτόχρονα τους ξεκαθάρισα πως πρόκειται για ένα υπερόπλο στρατηγικής σημασίας, που θα εξασφαλίσει μια για πάντα τον εναέριο χώρο της Ελλάδας. 

Με αυτό το σύστημα δεν μπορούσε να περάσει κανένα αεροπλάνο σε οποιοδήποτε ύψος, αν δεν θέλαμε εμείς. 

Ο εντοπισμός του οποιουδήποτε αεροσκάφους γινόταν ταυτόχρονα με την είσοδο στον εναέριο χώρο μας και η στόχευση δεν χρειαζόταν καν ανθρώπινους χειρισμούς, ήταν αυτόματη. 

Τους έδωσα τα σχέδια για το σύστημα αυτό, εκπροσωπώντας το Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών που ίδρυσα το 1955 και είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Μου είπαν αυτό δεν μπορεί να το φτιάξει κανείς. Βοήθησε μας . Και τους βοήθησα και εγώ και άλλοι.

Το "Άρτεμις" παρήχθη. 

Αλλά ο πρώτος που το παρήγαγε ήταν πριν τέσσερα χρόνια το Ισραήλ, που τώρα τροφοδοτεί μεταξύ άλλων και την Τουρκία. 

Το ένα βράδυ εγώ τους έδωσα τα σχέδια του συστήματος αυτομάτου τυφλής σκοπεύσεως και την άλλη μέρα τα είχαν στα χέρια τους οι Ισραηλίτες.

Ποιο αντιαεροπορικό, του λέω, παριστάνοντας τον ανήξερο. Είχε μια τσάντα σαν μικρό μπαούλο, έτσι το θυμάμαι σα να 'ναι τώρα. Την ανοίγει, βγάζει ένα φάκελο και μου δείχνει το περιεχόμενο του. Ήταν τα δικά μου σχέδια για το "Άρτεμις".

Ο πράκτορας ερχόταν από το Τελ Αβίβ και πήγαινε στην Ουάσιγκτον, μεταφέροντας τις εντολές προς το εβραϊκό λόμπι των ΗΠΑ.

Σχόλια

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ 7 ΗΜΕΡΩΝ