Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Το ποιο επικίνδυνο από όλα τα ηθικά διλήμματα είναι όταν, είμαστε υποχρεωμένοι να κρύβουμε την αλήθεια για να βοηθήσουμε την αλήθεια να νικήσει"

Τα Μυστήρια των Τεμπών: Με βόμβες θερμίτη χτυπήθηκαν οι αμαξοστοιχίες στα Τέμπη;

Τα Μυστήρια των Τεμπών: Πως οι Αμερικανοί εβραίοι δρομολογούν καταστάσεις στην Ελλάδα... Ποιος ο ρόλος του Βαγγέλη Μαρινάκη και της οικογένειας Βαρδινογιάννη; 

Με βόμβες θερμίτη χτυπήθηκαν οι αμαξοστοιχίες στα Τέμπη;

The Flag Report


Διαβάζουμε στο ρεπορτάζ του in.gr πως:


“Μυστήριο συνεχίζει να παραμένει η μεγάλη έκρηξη που ακολούθησε δευτερόλεπτα μετά την μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.

Μέχρι σήμερα, 9 μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα δεν έχει δοθεί καμία επίσημη απάντηση, για τα αίτια που την προκάλεσαν.

Η ανάλυση της εικόνα τόσο το πρώτο πρωινό μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα όσο και των πλάνων που κατέγραψε το drone του Mega από το σημείο που έχει τοποθετηθεί ό,τι απέμεινε από τα δύο τρένα, οδηγούν σε σημαντικά συμπεράσματα.

Καταρρίπτουν τις αρχικές εκδοχές για την έκρηξη και κάνουν όπως φαίνεται πιο επιτακτική την ανάγκη της διερεύνησης, για να απαντηθεί ίσως το μεγαλύτερο μυστήριο πίσω από την εθνική τραγωδία.

Στο Live News ήδη από τη Δευτέρα 6 Μαρτίου ο μηχανολόγος αεροναυπηγός μηχανικός Κώστας Λακαφώσης είχε αποκλείσει τα αρχικά σενάρια για την έκρηξη.

Από το μοιραίο Intercity 62 που είχε 8 βαγόνια διασώθηκαν τα 5. Τα δύο πρώτα βαγόνια εξαϋλώθηκαν εντελώς, ενώ από το τρίτο βαγόνι έμεινε μόνο το μισό. Οι λαμαρίνες τους έλιωσαν σε θερμοκρασίες 1.300 βαθμών Κελσίου και παρέσυραν στον θάνατο ακαριαία δεκάδες επιβάτες

O Κώστας Λακαφώσης εντοπίζει από τις εικόνες το ακριβές σημείο της σύγκρουσης και επισημαίνει στο Live News πως οι διάφορες αρχικές πιθανές εκδοχές, μια μια απορρίπτονται. Είναι σαφές ότι η έκρηξη κρύβει μεγάλη ποσότητα καύσιμης ύλης, όμως ακόμα δεν έχει εντοπιστεί η πηγή της.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι η φωτιά μετά την έκρηξη περιορίστηκε σε ένα πολύ συγκεκριμένο σημείο και δεν επεκτάθηκε προς τα πίσω.

Όλα αυτά που το Live News επισήμανε από την πρώτη μέρα της εθνικής τραγωδίας, πρέπει να αναλυθούν και κυρίως να ερευνηθούν σε βάθος, για να φτάσουμε στην άκρη του νήματος, σχετικά με την ισχυρότατη έκρηξη που καταγράφηκε στο βίντεο ντοκουμέντο.

Γρίφος με τα «χαμένα» βαγόνια της μετωπικής

Σύμφωνα με τον Κώστα Λακαφώση, οι μηχανές των τρένων δεν κάηκαν και από εκεί μπορούμε να καταλάβουμε πως κάτι συνέβη στα πρώτα βαγόνια, καθώς τα δύο λείπουν εντελώς ενώ το τρίτο είναι μισοκαμμένο. Από τα βαγόνια μπορούμε να βρούμε μόνο τους φορείς και τίποτα άλλο.

Όσον αφορά, την εμπορική αμαξοστοιχία λείπουν δύο κοντέινερ. Το κάθε βαγόνι παίρνει 12 kg φρέον αλλά αυτή η ποσότητα δεν μπορεί να δημιουργήσει τόσο μεγάλη έκρηξη.”

Ο Ο θερμίτης είναι μια πυροτεχνική σύνθεση από μεταλλική σκόνη, καύσιμο και οξείδιο μετάλλου. Όταν αναφλέγεται από τη θερμότητα, ο θερμίτης υφίσταται μια εξώθερμη αντίδραση οξειδοαναγωγής. Οι περισσότερες συνθέσεις δεν είναι εκρηκτικές, αλλά μπορούν να δημιουργήσουν σύντομες εκρήξεις υψηλής θερμοκρασίας σε μικρή επιφάνεια. Η μορφή της αντίδρασης είναι παρόμοια με αυτή άλλων μειγμάτων καυσίμου-οξειδωτικού, όπως η μαύρη πυρίτιδα.

Οι θερμίτες έχουν ποικίλες συνθέσεις. Τα καύσιμα περιέχουν αργίλιο, μαγνήσιο, τιτάνιο, ψευδάργυρο, πυρίτιο και βόριο. Το αργίλιο είναι συνηθισμένο λόγω του υψηλού του σημείου βρασμού και του χαμηλού του κόστους. Τα οξειδωτικά συμπεριλαμβάνουν το οξείδιο του βορίου, το διοξείδιο του πυριτίου, το οξείδιο του χρωμίου, το οξείδιο του μαγνησίου, το οξείδιο του σιδήρου, το επιτεταρτοξείδιο του σιδήρου, το οξείδιο του χαλκού και το οξείδιο του μολύβδου.

Η αντίδραση χρησιμοποιείται για τη συγκόλληση του θερμίτη, καθώς και για την ένωση των σιδηροτροχιών. Οι θερμίτες χρησιμοποιούνται επίσης, στην μεταλλουργία, στην καταστροφή πυρομαχικών και σε εμπρηστικά όπλα. Μερικά μείγματα παρόμοια με τον θερμίτη χρησιμοποιούνται ως πυροτεχνικοί εκκινητές σε πυροτεχνήματα.

Ο θερμίτης χρησιμοποιήθηκε στο στρατό ως εμπρηστικό όπλο. Χρησιμοποιείται κυρίως για την καταστροφή κτιρίων και εξοπλισμού, καθώς λιώνει εύκολα το μέταλλο. Το νιτρικό βάριο μπορεί να προστεθεί στον θερμίτη για να γίνει ένα μίγμα που καίγεται ευκολότερα. Ειδικά κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι στρατιωτικοί έριξαν χιλιάδες βόμβες που περιείχαν θερμίτη σε πόλεις, προκαλώντας πυρκαγιές παντού.

Ο θερμίτης δεν είναι ασφαλές να φτιαχτεί στο σπίτι. Απελευθερώνει υπεριώδες φως που μπορεί να βλάψει τα μάτια. Δημιουργεί επίσης μια πολύ καυτή φλόγα που μπορεί να λιώσει το σίδερο. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να σβήσει. Ρεύματα λιωμένου σιδήρου μπορούν να εκρεύσουν από ένα μείγμα θερμίτη, αναφλέγοντας οτιδήποτε αγγίζει. Ορισμένα μέταλλα μπορούν να βράσουν και να ξεσπάσουν σε φλόγες όταν τοποθετούνται σε θερμίτη, όπως ο ψευδάργυρος. Εάν προθερμανθεί και στη συνέχεια αναφλεγεί, ο θερμίτης μπορεί να καεί πολύ γρήγορα, απελευθερώνοντας τεράστια ποσότητα θερμότητας και φωτός. Αν πέσει στο νερό μπορεί να βράσει το νερό πολύ γρήγορα, προκαλώντας έκρηξη. Αν το ρίξετε στον πάγο μπορεί να κάνει τον πάγο να εκραγεί, ωστόσο είναι ασφαλές να το ρίξετε σε ένα ποτήρι ζέσεως τριών λίτρων γεμάτο με ελαφρώς υγρή άμμο.

Η καύση του θερμίτη μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 3.000 βαθμούς!

Όπως καταλάβατε από τα ανωτέρω, η ΕΡΓΟΣΕ διαθέτει θερμίτη για την συγκόλληση σιδηροτροχιών, όπως επίσης, λογικά, ποσότητες θερμίτη διαθέτουν και οι υπεργολάβοι της. Έψαξε κανένας τις αποθήκες της ΕΡΓΟΣΕ, εάν λείπουν υλικά; Έχει καταγραφεί κλοπή θερμίτη από τις αποθήκες της; Έχουν ελεγχθεί τα βαγόνια από τους εμπειρογνώμονες για ίχνη από καύση θερμίτη;

Εμείς, θέτουμε ερωτήματα, όπως οφείλουμε να κάνουμε, καθώς ακόμα και οι ειδικοί, προβληματίζονται για την ανεξήγητη έκρηξη και καύση των υλικών σε τόσο μεγάλες θερμοκρασίες.

Σχόλια